12 października 2023

WSPOMNIENIE

 Stoję na górze,

Na mojej górze i wspominam

Ją.

Myślę o Niej.

Z Nią wszystko było dla mnie

pierwsze,

Pierwsza nadała mi imię.

To Ona wzięła mnie za rękę i...

Uśmiechając się poprowadziła

I pokazała świat.

Nie wypuściła mnie jednak

Zanim nie zrobiła ze mnie

Człowieka.

Wierzgałam, a jakże

Ale uczyłam się dzielnie,

Że grzeczność każdemu należna,

Uczyłam się jej długo 

I nie zbłądziłam w życiu,

Nikt przeze mnie nie płakał,

I tę mądrość zdobyłam także.

Zawsze będę pamiętać.

Wbiła mi do głowy,

By z niczym nie zwlekać,

Przyjęłam.

Przy Niej wystarczyło mi tylko,

Że oczami dziecka na Nią patrzę,

Że mogę być obok Niej.

Ciekawe, czy Ona to pamiętała tak,

Jak ja to pamiętam.

Tęsknię i żałuję, że nie widywałam 

Jej częściej,

Że tych rozmów za mało.

Żałuję, że czas tak szybko 

Ucieka...

Stoję na górze mojego życia,

Na mojej górze i wspominam

Ją.

2 komentarze:

  1. Ja jeszcze mogę... rozmawiać, widywać i dziękować. Za to jestem wdzięczna, że jest mi to jeszcze dane, dlatego staram się nie zmarnować żadnej sekundy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze robisz, bo to bezcenne chwile, które się potem żałuje, gdy zaniecha się kontaktu. Ja mam wciąż niedosyt, czasami łapię się jeszcze na tym, by zadzwonić do Mamy i o coś zapytać. To niesamowite uczucie, gdy zdajesz sobie sprawę, że już kogoś nie ma.
      Pozdrawiam Cię serdecznie... znalazłam komentarza w spamie... sprawdzę dlaczego tak się dzieje...

      Usuń