9 lutego 2024

M o j a muzyka

Kiedy jadę

śpiewają koła

Patrzę przez okno

deszcz kroplami leje  

Gdy śpię

Moja muzyka mnie woła

Otwieram oczy

Świat się do mnie śmieje.


Kiedy idę

Mruczą pod stopami drobiazgi

Gdy przystaję

Odgłos jeszcze gdzieś się toczy

Nadstawiam ucha

Łowię muzyczne trzaski

Wyobraźnia pracuje

Nasuwa szereg tonów uroczych.


Kiedy siedzę

Każdy szelest ucho mami

Słucham

Nic takiego się nie dzieje

Jednak między dźwiękami

Czuję małe poruszenie

Jakby fala

Niesie nowe a to deszcz leje.


Kiedy leżę

I oczy mam zamknięte

Wabi mnie cisza

Silnym nad wyraz doznaniem

Wchodzę w nią

W jakieś wiraże zaklęte

Znów słyszę muzykę

Jest coraz bliższa i bliższa.


Kiedy stoję

Moja muzyka mnie otacza

Mocno

Jest we mnie i tuż obok

Wszędzie ją słyszę

Jest moim czułym nerwem

To krwi mojej potok

Jest tym co mnie osacza.


Moja muzyka mnie woła

Jadę idę siedzę leżę stoję

Woła mnie żyję

Jestem jej posłuszna

Cała się w nią stroję.

Moja

Muzyka

Mnie

Woła...

Słyszysz...? 

6 komentarzy:

  1. Wrażliwa istoto, słyszysz muzykę wszędzie i to jest cudowne. Świat jest nasączony dźwiękami i to cudowne, że są tacy ludzie, którzy nie tylko o tym wiedzą, ale także to słyszą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Wszędzie gdzie jestem, każde odgłosy przerabiam na muzykę, niekiedy gdy spaceruję nucę sobie nawet pod nosem. Mówię o sobie, że pod tym względem jestem nadwrażliwa. To miłe jak słyszę, że świat do mnie nie mówi, a śpiewa...
      Pozdrawiam Cię serdecznie...

      Usuń
  2. Ciekawy utwór. Dobrze być wiernym swojemu "ja". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Urocznico.
      Serdecznie pozdrawiam...

      Usuń
  3. Otaczasz się muzyką. Cały utwór przypomina mi piosenkę. Pozdrawiam serdecznie 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to tak to wygląda.
      No wiesz MaB, z tej strony na wiersz nie spojrzałam. Piosenka. Hmm...
      Pozdrawiam serdecznie... i dziękuję...

      Usuń