18 marca 2024

Nie pytaj

Nie pytaj bo ci nie odpowiem

Nie teraz ani za chwilę

Może nawet jutro

Albo pojutrze.


Pójdę do parku i tam rozpowiem

Ptakom drzewom i tyle

Wynucę to zgrabną nutką

I porzucę na wietrze.


Nie pytaj bo i tak się dowiesz

Że kocham cię jak wariatka

Może nawet jak poetka

Której czasem słów brakuje.


Nie pytam a ty nie odpowiesz

Na nie zadane pytanie

Nie pytam bo wiem

Co czujesz.


Dzień taki dzisiaj piękny

Pachnie wiosną

Zaproś mnie na spacer

A tam może ci powiem.


Zobaczę twój wzrok tęskny

Poczujemy swoją bliskość

Weźmiemy się za ręce

Jak dzieci i bez pytań

 

Znowu wejdziemy w szczęście. 

4 komentarze:

  1. Pięknie, radośnie, miłośnie... ogromnie mi się podoba.
    Myślę, że niedługo wydasz swój tomik wierszy?...
    Jestem pierwszą chętną na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, taki mnie nastrój ogarnął, bo fajnie na dworze, już kolorowo i tak... miło. I wiesz, że właśnie coś podobnego powiedziałam MaB. Zasługuje. A moim tomikiem zostanie chyba ten blog, bo tu pisze mi się najlepiej. No, ale w życiu nie wiadomo co może się wydarzyć.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  2. O nie nie! Ja też chce tomik. Koniecznie! Z wielką łatwością dobierasz słowa i łączysz je ze sobą droga Polonko54. Jestem nimi zuroczona. Pozdrawiam serdecznie na nowy udany tydzień.🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z całego serca. Gdy czytam takie słowa, dochodzę do wniosku, że ta moja radość z pisania jednak daje owoce. Może jednym z nich rzeczywiście będzie tomik? Sama nie wiem co o tym myśleć. Bardzo dziękuję, że tak właśnie odbierasz moje starania. To cenna rzecz dla takiej osoby jak ja. Muszę jeszcze dodać, że znajomość z Tobą, tak wrażliwą i utalentowaną poetką, jest miła memu sercu. Rzadko się to zdarza. Mam podobnie z Panią Ogrodową, której lekkość klawisza, szczerość i niezwykła zdolność komunikacyjna jest nie mniej dla mnie ważna i cenna.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń