10 października 2024

Przepraszam

 Przepraszam że dopiero

po czasie zauważyłam

w Twoich słowach miłość

jakże podobną do mojej.


Przepraszam że przed Tobą

inni pochylali głowy

mijając mnie idącą alejkami

wśród przepięknego kwiecia.


Przepraszam za onieśmielenie

którym zbyt długo Cię darzyłam

nie wiedząc jak cierpisz

widując mnie tylko z daleka.


Przepraszam że zakochałeś się we mnie

nie zważając na słowa poetów

szkoda że niektóre dziś zapomniane

żyjące jednak w umysłach zakochanych. 


Przepraszam za to że przepraszam

a czynię to ponieważ to słowo

wydaje się tu odpowiednie

wydaje się tu wskazane.


Podejdź... może porozmawiamy...

6 komentarzy:

  1. Pięknie napisane... Jeżeli jest możliwość naprawienia pewnych rzeczy to jak najbardziej trzeba to zrobić...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo... i tak, słowa przepraszam nigdy za wiele...
      Pozdrawiam również serdecznie...

      Usuń
  2. Chcę napisać komentarz, ale moje słowa będą sprzeczne. Chciałoby się powiedzieć nie przepraszaj (bo nie ma się wpływu na to, co kto czuje) i przepraszaj, bo pięknie to robisz. Serdecznie pozdrawiam 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celnie zauważyłaś ten drobny niuans Droga MaB. Faktycznie bywa tak, że w różnych sytuacjach wahamy się, przeprosić czy nie. Dziękuję. Wolę przepraszać, i dodam, że lubię to słowo.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
  3. Czasem warto, prawda?
    Nawet chociażby po to, żeby móc spokojnie zasnąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to... a po drugie, mówienie przepraszam nie boli...
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń